Vanlige spørsmål

Vi er klare til å hjelpe deg. Ta kontakt ved å benytte kontaktskjemaet nederst på siden eller ring oss på tlf +47 22 49 00 00.

Hvordan blir jeg kunde hos Scandinavian Technology Institute?

For å kjøpe kurs på Scandinavian Technology Institute, skal du være registrert kunde. Hvis du ønsker å bli kunde hos Scandinavian Technology Institute, kan du kontakte oss på services@sti-norway.no eller ringe +47 63 94 64 95.

Hvordan foregår betalingen?

Når du er kunde hos Scandinavian Technology Institute all betaling via faktura. I utsjekken, skriver du inn ditt brukenavn og passord (samme informasjon som du bruker på webshoppen) og skriver inn hvilke deltakere som skal være med på kurset. Etter dette registrerer vi din ordre og påmeldingene og du mottar automatisk en faktura.

Hvordan kjøpe et bedriftsinternt kurs?

Hvis du ønsker å kjøpe kurs å ha for din bedrift internt, kan du klikke her for å fylle ut vårt bedriftsinternt kurs skjema eller ringe oss på +47 63 94 64 95. Vi setter opp det kurset du ønsker der du ønsker det. Enten det er lokalt hos dere eller i et av STI eller Solar sine kurslokaler.

Vi hjelper deg med å koordinere tid, sted, mat/drikke, kursholdere og annet du måtte ønske.

Hvordan finner jeg en oversikt over mine ordre?

Når du er logget inn på STI sin kursportal kan du gå opp i høyre hjørne. Der vil det komme ned en meny hvor du kan velge å se siden «mine ordre». I den menyen har du også en direkte link til «min læring» som er en del av din personlige læringsplattform hos STI.

Skriv inn og trykk enter for å søke